Was it freedom that we won?

 

Den här veckan har jag typ sjuttioelva saker jag måste ta tag i. En kort to do-list vore samhällskunskap, essä, projektarbete, historia, födelsedagspresent, träna, japanska, städa, tvätta, simma, framkalla bilder och vara positiv. Hittade föressten finaste gif:en på länge idag, den gjorde mig så glad, jag log i sjutton år typ. Jim Carrey

Ska föressten sätta mig och pilla i bloggen ett tag nu. Eftersom jag mer eller mindre sov hela vägen hem ifrån Marcus så är jag väldigt pigg, jobbigt, jag måste ju upp kl 06:00. Nåväl. Blir väl mysigt med en kopp te, Dir en grey och Marcus-absistens. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: h a n n a w i l d

sv; åh vad kul :) Det hoppas jag på!

2011-10-12 @ 13:55:58
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: Vanna

Hejsan! Jag såg på Charlottes blogg att du säkte svar på frågor till en undersökning om homosexuella. Du får ursäkta om jag tränger mig på, men jag älskar att svara på frågor och skulle gärna ställa upp och svara!

Jag är lesbisk, 18 år och bor i Stockholm. Hör gärna av dig till min mejl med frågor om du skule vilja! :) Kram

2011-10-12 @ 17:13:37
URL: http://vivvisha.blogspot.com

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0