Lång, tråkig lördag.


Igår till idag sov jag sammanlagt 13 timmar, det var väldigt behövligt måste jag säga. Skulle iväg och lyssna på mammas kör idag, men jag kände mig inte pigg på det, så jag stannade hemma. Har skjutit upp mina skoljobb hela dagen, så nu jäklar ska jag ta itu med dem.

Som belöning när jag har åtminstone kommit en bra bit på vägen på alla tre skoljobb som jag måste göra så ska jag gå och köpa en kebabtallrik, på så vis peppar jag mig själv! Varit sugen på kebab hela dagen!

Köpte föressten en jättefin klocka Ö&B för 99:- här om dagen! Den är jättefin och jag tycker om den.

Har föressten ingen laddare till kameran, därför det inte kommer några roliga bilder eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, skönt att sova!



re: åh vad gullig du är! Tack så mycket!

Förstår att det inte är lika lätt med distans men ni verkar ändå klara det superbra!

2011-10-15 @ 22:18:14
URL: http://indignation.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0