Ungefär 20 skoldagar kvar...

Jag sitter här och lyssnar på Deluhi och funderar. Låt mig skryta om mina skolsysslor jag har kvar innan jag får gå på mitt efterlängtade sommarlov om tre-fyra veckor. Ni behöver inte vara avundsjuka! Jag är säker på att ni har en massa trevligt själva att ta hand om i skolan också, sörj icke. Nu ska vi se:

Svenska B:
Muntligt prov om Antiken, hemtenta om språkhistoria.
Förberedelse inför projektarbete: Ett fotoprojekt.
Engelska B: Nationellt prov, en skrivuppgift, möjligtvis två skrivuppgifter i ett försök om mitt efterlängtade MVG.
Matematik A: Tre prov, ekvationer, procent och funktioner.
Historia: Prov om Stormaktstiden, en skrivuppgift om Den franska revulotionen, någon till uppgift jag inte har någon koll på.
Grafisk kommunikation: En produktförpackning, en grafisk profil, en affisch och eventuellt ett porträtt.
Media och kommunikation: En reklamfilm med fem fel.
Samhälle B: Läsa på om FN och Israel, en debatt och ett prov.
Estetisk verksamhet: En teater.
Etologi A: Ett prov om, ja... Djur och deras beteende.

Jag sörjer även att jag vet att det finns.. Minst två-tre saker jag glömt för tillfället som fyller på listan. Det finns säkert dem som har det värre än mig men för en sådan "flitig" elev som jag så är det här ett h*lvete!

(Jag lider med er som har nationella i matte och språk.)

Less!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅH vilken söt bild!:D

2011-05-11 @ 19:09:01
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0