My heart is awfully tired

Jag är trött på skolan, trött på prov, trött på inlämningar, trött på redovisningar, trött på stress, trött på tjat, trött på ångest och framförallt trött på Bromangymnasiet. Det har varit ett fint år, men nu vill jag verkligen ha en stor paus, sen är jag redo för ett helt nytt och spännande år, men nu är jag så trött på allt. Tur att jag har en underbar klass och helt awesome lärare och en awesome mentor, annars hade jag gått under.

Nåväl, en rolig helg väntar i alla fall, Alex fyller 18 år imorgon så på fredag ska hon ha 18års-fest och det ska bli så sjukt kul, jag är sjukt taggad faktiskt! Grattis i förskott, sötnos! ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

Håller med, på allt!

<3

2011-05-18 @ 21:17:26
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: M

Vad fin du ser ut, med tummen upp och allting ;)

2011-05-19 @ 12:36:48

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0