Inspiration vol.1

Jag satt och funderade idag på att det är väldigt sorgligt att hur nära jag än står mina vänner/familj/pojkvän, tror jag inte att någon riktigt vet vad jag gillar för kläder/skor och sånt, eftersom att jag inte har riktigt SHOPPAT på minst två-tre år. Och mycket förändras i smaken på två-tre år. De vet kanske på ett ungefär men jag har så bred smak. Så jag satte i alla fall ihop tre kollage med bilder på kläder och skor som jag gillar och inspireras av.

Då kanske ni blir lite mer klok på min smak och ni kan förstå hur kul det är då jag vill byta ut exakt hela min garderob då jag går runt i, låt oss säga, helt fel kläder.

nelly.com | venine.se | hm.com | tumblr.com


Kommentarer
Postat av: alexandra

Sjukt jobbigt när man inte kan knäpp och så är garderoben utbytt, men du är skitsnygg hur som, och du hinner byta ut stil och känna dig mer hemma till slut!:*<3

2011-05-15 @ 21:03:38
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0