Don't you just hate it when Glee makes you love a song you hate?

Orkar inte, det är bara två avsnitt kvar (Ett till också som redan kommit ut, men jag har inte sett det än.), sen är säsongen slut och det blir uppehåll fram till september. Vad ska jag göra, tänker jag. Svaret är simpelt, jag ser Glee från början igen! Har säsong ett på datorn nu, så vi får väl se vad jag spenderar min lördagkväll med. Orkar inte göra så mycket mer än att bara ligga hemma och lata mig heller, skolan gör mig så trött.

Btw, så såg jag en youtubekommentar som lyder "Don't you just hate it when Glee makes you love a song you hate?" och hahaha, yes! Det är så sant. Så det blev dagens rubrik.

Kommentarer
Postat av: Lina

Som rebecca black låten..... xD

2011-05-15 @ 20:29:31
Postat av: Isa

Ja, eller Justin Bieber, eller Kesha, listan kan bli lång.....

2011-05-16 @ 15:36:34
URL: http://isaslife.blogg.se/
Postat av: Lisette

Glee <3 och rubriken är bara såå sann!

2011-08-13 @ 12:11:17
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0