Avenged Sevenfold

Vill bara sätta mig och gråta för att Avenged Sevenfold är så j*vla bra.

Ikväll har jag kollat på Gossip girl och sett på en film som hette "The roommate" från 2011, med Leighton Meester (Blair) ifrån Gossip girl, filmen hade fått riktigt dåligt betyg på IMDb, men jag gav den en chans, och den var faktiskt helt okej! Underhållande. Det roliga är att jag har alltid tyckt att Leighton ser lite galen ut i blicken, så såg jag den här filmen. Klockrent!

Nåväl, jag har även kollat runt och blivit inspirerad till mina framtida tatueringar. För en dag ska jag våga ta steget och göra något jag alltid drömt om, men bara på senare tid vågat fundera på. Det finns i alla fall, förutom tatueringar med motiv och sånt, flera citat från Avenged Sevenfold-låtar som jag funderar på. De har många meningsfulla låttexter eller bara citat/låtnamn jag gillar, älskar, avgudar, ja, sånt där.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag vill se några fler idébilder sen!:*

2011-05-22 @ 10:51:04
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0