Where the f*ck are you? I'm gonna kill you. Smiley face.

Happy days.

Kom hem idag ifrån Södertälje, jag har läst en bok hela vägen så det tog inte särskilt lång tid faktiskt. Jag är inte jätteglad över att vara hemma just nu, men det var ändå mysigt att träffa familjen och så. Har inte bloggat någonting under hela lovet, jag vet, och det syns på statistiken kan jag lova, det är lustigt!

Jag och Marcus har inte gjort sådär supermycket på lovet då vi båda blev sjuka, (Jag var ju redan ganska sjuk men det blev värre) och var sjuka över halva tiden jag var där. Jag känner mig fortfarande inte hundra procent frisk heller, så det var ju lite småjobbigt. Skönt att man är ledig imorgon i alla fall, hade dock åkt hem imorgon om jag vetat att vi är lediga. Det har i alla fall varit ett underbart lov, det viktigaste är ju att jag fått vara med min fina pojkvän. Vi har varvat Resident Evil 5 , co-op, två gånger, gillar det spelet alltså.


Kommentarer
Postat av: ida

Sötfis, ska bli kul att få träffa dig igen nu!

2011-03-14 @ 14:12:00
URL: http://idawa.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0