Dagens citat

Det enda jag har på min blogg numera är citat, tror jag.

~Pappa ringde mig och frågade vart jag var och blev förbluffad så jag sa att jag var på mitt rum, då han inte märkt att jag kom hem för några timmar sedan. Han kom upp och började prata på, och hittade nån grej i mitt rum.~
Pappa: Vad är det här, är det en kastkula som man slänger till en annan dimension... Istället för ett mail kastar man kulan. Till en annan dimension.

~Jag pratade om att jag var törstig ett tag, idag i skolan, och frågade om vi kunde gå ner att eventuellt äta, eller så jag kunde dricka vatten i matsalen, efter ett tag utbrister Alex:~
Alex: Ska vi äta eller leva?
*Kort efter*
Alex:
Dricka...

Kommentarer
Postat av: alexandra

ofta jag inte kommenterat den här haha!:( Dina citatinlägg är <33



re: haha vet att det är tönttankar, men man känner så sig svullen :( du är finaste.<3

2011-03-21 @ 22:04:50
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: alexandra

<3

2011-03-23 @ 19:17:56
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0