Har ingen lust att blogga just nu!

Hej bloggen, jag har inte bloggat på ett par veckor och det beror på att jag har varken tid eller lust. Eller jo, tid har jag väl kanske, men jag har ingen lust. Tänkte göra en liten uppdatering nu när Marcus jobbar. Jag har spenderat större delen av sommarlovet här i Södertälje. Var hemma i tre dagar, men åkte tillbaka lika fort. Med andra ord så har jag spenderat tre veckor med min fina pojkvän och nu blir jag kvar här hela juli! ♥

Jag har blivit sjuk också, på så vis känns det mycket jobbigare att Marcus jobbar 15:00-00:00 den här veckan... Tur att han inte jobbar på fredagar. Dagarna känns helt sjukt långa. Och eftersom jag är sjuk, och hade även ingen nyckel (Har det nu) så har jag inte varit ute heller. Nåväl, jag har kollat på Dexter, spelat Fallout: New Vegas och Portal 2, det är ett bra och roligt tidsfördriv! Nu såg jag precis en Harry Potter-reklam på TV:n, om sista filmen, jag och Marcus ska se den på bio när den börjar gå. Sjukt taggad! True Blood började ju även i söndags, och det är redan sjukt spännande och man vill verkligen se mer. Nyss kom Zelda: Ocarina of time-reklamen, gud vad jag vill ha en Nintendo 3DS bara för den... Nåväl... Det var väl The Update. Har inte så mycket mer att säga för tillfället. Hoppas ni har en trevlig sommar!

Såhär ser jag föressten ut nu för tiden! (Färgade ju håret)

Kommentarer
Postat av: angie

himla söt som vanligt!

2011-06-29 @ 23:09:36
URL: http://duringthecoffeebreak.wordpress.com
Postat av: alexandra

FINO, saknar dig. Hoppas du har det jättebra och blir frisk snart, puss.<3

2011-07-03 @ 21:07:49
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0