Vad är skärpa?

I fredags åkte jag och min familj på begravning. Det var en jobbig stund ett tag, men det var även härligt att träffa släktingar jag inte träffat på evigheter. Det var riktigt kul! Efter det åkte jag och Robin hem till honom och Juju i Västerås där jag skulle tillbringa helgen. Tror det kommer bli en tradition att äta på Mongolisk Barbeque... 150:- för att äta och dricka hur mycket man vill, det är ju trevligt och väldigt värt. Där blev vi kvar i 3-4 timmar. Har haft en jättetrevlig helg, förutom en massa strul på söndagkväll då jag skulle åka hem.

Först blev mitt tåg inställt, och jag skulle ta bussen från Västerås till Uppsala där jag skulle byta till X2000 och åka direkt till Hudiksvall, väldigt smidigt och bra tänkte vi. Men på grund av en 25 minuters försening av min buss, missade jag tåget. Blev väldigt arg och irriterad, busschauffören verkade helt knäpp, SJ sa att dem inte kunde göra något (Jaha?) och killen på UL (Upplands Lokaltrafik) kom med ett skamligt förslag först, men det slutade med att jag fick åka taxi hem till Iggesund. UL fick betala 3700:- för resan, det kändes ljuvligt.

På lördag eftermiddag fick vi spontanbesök, (Ni ser på bilderna nedan vem som kom ♥), helgen kunde inte ha blivit bättre alltså. Fick även en skinnjacka och ett par snygga leggings av Juju!



Här kommer lite bilder, vissa bilder blev väl helt okej - Tills vi började envisas med att inte ha blixten på och med restaurang-ljus... Blev det inte sådär jättebra bilder då, men jag delar med mig ändå för det var så grymt.


















Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, tack sötan! :*

2011-01-31 @ 02:08:56
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Frida

och rätt åt UL! moahaha!

2011-01-31 @ 02:09:22
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Juju

Söta bilder på giro och miki!! och på dig så klart!

Jag ser ut som en anka på vissa bilder -.-

Stackars robin, jag vill inte ens säga mer om bilderna på honom =_=

Det var kul iaf! xD

2011-01-31 @ 11:25:56
URL: http://chocoletto.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0