Having a wonderful time!

Har inte bloggat något sedan jag åkte ner till Marcus, men tänkte att jag uppdaterar nu medans han spelar. Jag har det jättebra här, mår bättre än någonsin och kunde inte ha varit gladare. Nyår var mysigt och jag har en bra känsla i magen över det kommande året.

Här kommer några bilder från veckan jag varit här!











Jag ska gå och spela med Marcus nu, eller bara titta på, han spelar ett svårt spel. Vill för övrigt köpa ett Xbox 360, ska försöka göra det snart... Hur som helst, jag har det jättebra som sagt och kommer hem på lördag eller söndag. Jag uppdaterar nog imorgon igen! Ha en trevlig natt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Söta bilder! bra att du har haft det bra.<3

Saknar dig!

2011-01-04 @ 09:55:54
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söta söta

2011-01-16 @ 20:41:38

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0