Shopping.

Jag hatar att köpa skor.  Det finns aldrig i exakt min storlek, 37,5. Så jag fick köpa 38, och nu sitter dem bra, dem är lite för stora. För det andra så är jag sjukt kräsen. Jag köpte ioförsig bara ett par fake-converse som jag kan ha i skolan så jag slipper gå i strumpor (Vill inte gå i uggs inomhus), men ändå, det ska väl vara bekvämt ändå!

Anyways, köpte lite annat också, p-piller för ett år och två par leggings. Sådana där nödvändigheter. Nu ska jag äta någonting, sen ska jag desperat försöka plugga till svenskaprovet imorgon. Dock måste jag skriva på engelskan också. Och etologin... Kära skola, dö i en eld.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Som jag sa till Ida, klart jag inte kan lämna er! Men det hade varit riktigt skönt just nu haha.:( Ja lov kommer kännas underbart.

Jag saknar dig redaaaaan.<3

2011-03-01 @ 16:38:58
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Attans! Men då ses vi på skolan igen sen, ha det så SJUKT bra nu gumman! <33

2011-03-02 @ 16:46:18
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0