Psykologi A


Hade precis Psykologi A och jag är inte oroad alls över den kursen längre. Vi har ingen riktig lärare, eftersom Konstantin fick sluta. Jag har en skrivning och två fördjupningsuppgifter att lämna in då jag bad om att slippa redovisa inför klassen, det fick jag. Även att kursen slutar i slutet av februari, men betygen sätts i juni istället så man behöver absolut inte stressa om man känner så. (Jag kommer dock ta tag i det snabbare så jag har det gjort.)
Den här slappa kursen och ändå kan jag få VG. Vi får komma och gå när vi vill så jag kommer gå dit tre lektioner till för en genomgång, redovisning (För att lyssna på de andras) och skrivningen, resten jobbar jag hemma. Ska sätta igång att skriva om ätstörningar nu.

Visste väl att det här skulle bli en bra dag, den börjar bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Gud vad skönt för dig, som sagt!:D

2011-02-01 @ 16:52:11
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0