Note to myself, will probably need it...

Saker jag vill hinna med varje dag fram tills jag åker.

Gulligt hår jag hade!


23 februari - 2 mars

Onsdag: Träna, duscha, skriva på engelskauppsatsen, diska och tvätta.

 

Torsdag: Träna, duscha, ungdomsmottagningen, plugga till svenskaprovet, skriva på engelskauppsatsen, göra klart etologirapport, boka studion.

 

Fredag: Svenskaprov, inlämning av etologirapport.Ha en mysig chillkväll med några av de bästa, ta det lugnt.

 

Lördag: Eventuellt ha myskvällen här, annars plugg, till psykologiprovet. Chill.

 

Söndag: Ska vara klar med engelskauppsatsen, skriva på psykologi-uppsatserna och plugga till psykologiprovet, träna och duscha.

 

Måndag: Prata med min mentor om etologiprovet, inlämning av engelskauppsats, göra klart matteprov, prata med historialärare om historiaprovet, träna, städa rummet och duscha.


Tisdag:
Psykologiprov, vila, börja packa.

 

Onsdag: Plugga till historiaprov, plugga till etologiprov, skriva på psykologiuppgifter, fortsätta med affischen till GKO:n, träna, duscha, packa.

 

Torsdag: Eventuellt åka in till skolan och göra historiaprov, sedan hem och packa det sista, duscha, fixa - Sedan hoppa på tåget och äntligen åka till Södertälje.


Sist, men inte minst: Överleva.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det där klarar du fint, kämpa på och gör ditt bästa så räcker det långt ♥



Känner föresten att vi har missat varandra i skolan ganska rejält på sistone: förra veckan var du borta, denna vecka var jag borta måndag och tisdag, och när jag kommer på onsdagen så är du inte där. Haha, dåliga vi är :( puss!

2011-02-24 @ 11:08:45
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg)

Gud vad söt bild :}

2011-02-26 @ 16:14:33
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0