En lite jobbig hälsning...

För mig alltså. Vill bara påminna mig själv om alla skoljobb jag har att göra innan lovet.
Mindre än två veckor alltså.

Prov om skönlitteratur m.m. i Svenska B
Prov i Historia A
Slutprov i Etologi A
Prov om Socialpsykologi i Psykologi A
Prov om geometri i Matte A
Sammanfattning av en text i Engelska B (Engelska C-nivå på uppgiften!)
Diskuterande uppsats om för/nackdelar med datorer i Engelska B
Fotosession och göra klars affisch i Grafisk kommunikation A
Uppsats om ätstörningar i Psykologi A
Uppsats om någonting jag glömt i Psykologi A
Rapport om experiment i Etologi A

Var nått mer? Tror jag glömt något, men ja, såhär ser det ut. Jag älskar skolan, särskilt gymnasiet, de visar så mycket barmhärtighet för oss elever. Jag brukar skjuta upp det mesta, men den här gången har jag knappt skjutit upp någonting, de har bara lagt upp allting så flitigt. Nu ska jag sova och imorgon blir det en lång dag.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0