Things to do!


Här kommer sista bilderna på mitt bitchblekblonda hår, ska färga håret nu snart, alldeles alldeles snart men först ska jag skriva upp lite saker på min to do-list inför de kommande dagarna. Let's go go!

Idag ska jag: Tvätta, städa rummet, färga håret, rensa garderoben, skriva på projektarbetet lite, kanske umgås med Alex, plugga, träna och duscha. Imorgon ska jag: Gå i skolan, shoppa, förhoppningsvis få paket i posten, packa, träna, duscha, hemmaspa. På fredag ska jag: Gå i skolan, åka hem, packa klart, hoppa in i bilen och åka iväg mot Stockholm och sen vidare till Södertälje. Bra plan, bra plan!


Kommentarer
Postat av: alexandra

re: Taack, men gillar inte alls håret haha.;(

Och vi längtar tills du kan vara meeeeed!!!:*

2011-09-04 @ 18:59:32
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0