För ett år sedan...

 

...Såg min pojkvän ut såhär och jag sa att jag inte skulle lägga upp de här bilderna jag printade ur en videofacebook eller bloggen men jag bara måste för han är så himla söt!!!!

Jag sitter och lyssnar på hans band Desaiha just nu, kommande låtar och sånt, och jag blir överlycklig över hur bra dem är. Så skönt att jag faktiskt tycker om dem och inte behöver bita ihop och säga "Keep up the good work..!" och inte ens mena det. Vet folk som har det så! Men ja, man kan väl säga att jag är hans största fan ♥ Hihi.


Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: åhja vet precis vad du menar!

man blir så himla glad när man får en komplimang men så lägger dom till "kika gärna in min blogg" och komplimangen försvinner direkt... allt för att göra reklam :s



Vsg! åh tack så mycket! hade funderat väldigt länge över den jjag med, hade verkligen INGEN aning om vilken slags piercing som skulle passa mig bäst xD

2011-08-11 @ 18:15:39
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0