Good times, good times.

Hej bloggen, ber om ursäkt för min minimala uppdatering senaste dagarna! Jag är som sagt i Södertälje, och har ovanligt mycket att göra (Som i roliga saker, inte arbete och sånt!) så jag bloggar inte särskilt mycket, som ni kan förstå. Kan berätta lite om mitt lov hittills!

Jag och Marcus har trotsat det underbara vädret lite och spelat en hel del tv-spel, men! Vi har faktiskt varit ute också, ätit mjukglass och sånt mysigt, som idag så var vi ner ett gäng och satt och njöt i solen. Sen åkte vi på Willys och tack vare Fredrik så fick jag min kära Ben & Jerry's, eller ja, det är min och Marcus, så klart. Men tack igen!!! Jag har även träffat min babygirl Izza, vilket var truly behövt! Puss på dig!


Jag har fortsatt spela på Ninja gaiden II som jag inte spelat på länge nu, och är jag inte ringrostig så säg... Det är så jä-häkla svårt alltså, jag blir en helt annan person när jag spelar det, haha, helt galen. Men även de gånger jag är helt säker på att jag inte kommer klara det, så klarade jag det. Hellz yeah. Sen har jag och Marcus spelat Resident Evil 5, på "Professional", alltså den svåraste nivån, vilket är sjukt svårt det också. Men så kul!! Sen har det blivit en hel del Minecraft, hä-hä.

Nåväl, här kommer några få bilder, och kameran är död nu, så det blir inga fler bilder. God kväll!

Trackback
RSS 2.0