Varför är det så svårt att köpa skor?

Jag är sjukt kräsen när det gäller skor! Även om jag älskar skor och önskar jag kunde lägga ner mer pengar på det, men jag har aldrig ens köpt ett par klackskor någon gång. Just därför är jag sjukt taggad på att köpa mitt första par, men ändå inte, inte?

Jag har redan bestämt mig för att köpa ett par uggs till hösten/vintern men jag vill även ha något finare par skor, ankelboots är jag intresserad av. Eller liknande, men jag har så svårt att hitta ett par perfekta skor! Jag är så kräsen!

Har hittat flera okej-skor och det måste ju nästan bli nått av dem om jag inte skärper mig snart. Dock är jag ju inte gjord av pengar, har inte mycket pengar alls snart men skor är en viktig prioritering just nu!

Jag har även en väldig lust att shoppa.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0