Liver leker.

Idag är en bra dag. Jag är jätteglad och allt känns bra. Jag kan berätta varför.

Jag har ingenting att klaga på alls. Jag har en underbar familj som alltid ställer upp för mig, vad det än gäller. Jag har en helt otrolig pojkvän som bryr sig och hjälper mig med så mycket, får mig att trivas med mig själv och även han ställer alltid upp. Jag har vänner som bryr sig och tycker om mig. Jag har kompisar som tycker om att umgås med mig, tycker jag är trevlig, rolig och söt. Jag går i en bra skola, går i en klass jag trivs i och fick även linjen jag valde. Jag gör helt okej-ifrån mig i skolan, har inga svåra problem som jag inte kan göra någonting åt. Jag får ofta som jag vill, om jag förtjänar det. Mina föräldrar litar på mig. Jag får göra så mycket. Jag får gå på konserter/event och annat. Jag röker/snusar inte, jag super inte varje helg. Har aldrig provat på droger eller dylikt, ingenting jag kommer göra heller. Jag kan oftast försörja mig själv, inte det lättaste när man lever på studiebidrag, men det funkar. Jag har inga allvarliga sjukdomar och jag bor i ett någorlunda fint hus, har ett sovrum, en egen dator och en stor säng. Jag är helt frisk och har hela livet framför mig!

Jag har absolut ingenting att klaga på. Ingen är perfekt, ingen lever ett helt perfekt liv, men de bra sakerna i livet toppar de "så kallade" dåliga sakerna i livet. Mitt liv är inte felfritt, men jag har det så jäkla bra ändå. Önskar jag insett det tidigare bara. Och jag önskar fler personer vore nöjda med det dem har.
Men det är aldrig försent och - Bättre sent än aldrig.

Jag har inte allt, men det här räcker så himla bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken positiv attityd. Keep it upp!

2010-09-19 @ 17:52:58
Postat av: camilla

Skönt att höra! Du har nog aldrig förr varit så positiv! Kram Mamma

2010-09-19 @ 18:30:55
Postat av: emma

taaaaack :D

2010-09-19 @ 21:07:36
URL: http://eksu.blogg.se/
Postat av: Malta

sv: Klart det är värt det! Alla make-up artist utbildningar går på 50,000 kr. Men, det bra är att FACE Stockholm ses som den bästa i Sverige. I alla fall så har alla make-up artister och maskörer jag träffat rekommenderat FACE Stockholm! Nöjd! :D

2010-09-19 @ 21:26:38
URL: http://makeitmalta.blogg.se/
Postat av: Alex

GILLA!

2010-09-20 @ 17:35:16
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0