Hej och välkomna!


Hej!
Nu har jag gjort en ny blogg. Slutade blogga i somras men har haft lust att börja ett tag igen, så nu tar jag tag i det. Jag använde mig av min gamla design men gjorde om den till en enklare. Jag är långt ifrån proffs, men det får duga tills jag får hjälp av någon som är grym på webdesign. Jag nöjer mig för tillfället, ska bara fixa kategorier och profilen, samt några småsaker.

Det tog ett tag att komma på ett lämpligt bloggnamn, men till slut fick det bli Isaslife.blogg.se. Kort och enkelt. Och bloggen handlar ju om mitt liv, så det passar bra. "FansyPansyIsa" hade dock varit något alltså.

Vi får se när jag gör bloggen offentlig, kanske om ett par dagar, men det beror på när jag känner att jag vill komma igång med bloggen igen. Det är ju faktiskt nästan ett ansvar!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0