Fortfarande sjuk men på toppenhumör.

Tycker det är jättejobbigt att vara sjuk. Vill tillbaka till skolan, men vad ska man göra? Plus att jag var på sämsta humöret igårkväll. Min mobil är på lagning och Netonnet hör aldrig av sig så jag har varit tvungen att använda en Nokia 3310 som igår slutade fungera och jag blev jätteirriterad. Plus att jag spillde ett stort glas vatten på tangentbordet så flera tangenter slutade funka. Sen var jag ju sjuk och fick även migrän där på kvällskanten, verkade vara det i alla fall, på symptomen och det går ju i släkten. Så jag var sur och grinig ett tag, men sen pratade jag i telefon med min pojkvän i fyra timmar på natten och det gjorde mig megaglad igen.


tangentbordet är det dessa tangenter som inte funkar. Men allt ordnade sig, som vanligt. Fick låna pappas tangentbord nu, pappas gamla mobil och migränen är borta. Att var sjuk kan jag hantera, men ibland tycker jag att det blir för mycket bara.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0