Uppdaterar alldeles för ofta, känner jag.

Tänkte jag kunde slänga in ett inlägg i alla fall. Jag och Marcus ska strax se på South park. Skulle ha blivit filmkväll hos Olof, men ingen kunde ju ikväll, så det får bli nästa helg förhoppningsvis. Så ikväll blir det bara en massa mys, se på andra avsnittet på den nya Glee-säsongen (♥♥♥♥♥♥) och sedan - Harry Potter, maratonet fortsätter!

Funny facts, hade inget att ha på mig idag, varken jag eller Marcus för alla våra kläder är i tvätten. Tough... Men men, hittade nått att ha på sig till slut i alla fall. Jag kanske ska slösa pengar på onyttigheter ikväll tänkte jag, vi får se.

Ha en fortsatt trevlig helg!






Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0