Taylor Momsen

En vän skrev till mig igår och berättade att hon hade en vän som tyckte jag var jättesöt, även väldigt lik Taylor Momsen, om inte finare! Jag höll absolut inte med alls, men jag tar det som en komplimang (riktig självförtroendeboost) eftersom Taylor Momsen är sjukt gullig och snygg och har grym stil. För att inte tala om hennes kropp, perfect!

 

Bara för det så håller jag på att ladda ner första säsongen av Gossip girl, som hon är med i, har aldrig riktigt följt den serien men det var första gången jag såg henne i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Linda

GG är en otroligt bra serie, ah <3

2010-10-17 @ 22:03:09
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: M

Du är juh grymt mycket finare än henne :)

2010-10-17 @ 23:32:58
Postat av: Isa

Pffft! <3<3<3

2010-10-17 @ 23:39:59
URL: http://isaslife.blogg.se/
Postat av: Juju o Joyce

Joyce vill att jag ska säga igen här att hon tycker absolute att ni är så sjuktlika!!



Det höll jag med!

2010-10-22 @ 09:44:05

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0