Hej bloggen!

Tänkte bara uppdatera lite och berätta vad jag haft för mig. I helgen har jag sett två filmer som var epic.



Har suttit och skrivit klart ett drygt skoljobb nu, äntligen, har en massa kvar att göra också men nu tar jag en paus. Marcus är fortfarande här och det är hur mysigt som helst. Förra veckan var jag ledig två dagar, sweet, sjukskriven lärare och inställda lektioner kan man väl säga.

Varför jag inte bloggar så ofta?
Well, sanningen är väl att jag, som många andra, uppskattar visad uppskattning(?), det där lät lite konstigt, men ja. Även om jag bara bloggar för min och nära vänners skull så är det ju alltid kul om någon visar nån slags uppskattning. (Kommentarer eller dylikt.) Jag bryr mig inte megamycket men det vore roligare att blogga då, right? Så jag bloggar nån gång ibland nu för tiden helt enkelt. Live with it.

Kommentarer
Postat av: Agnes

hahah tack isa! :D

2010-10-13 @ 14:31:09
URL: http://larssonagnes.blogg.se/
Postat av: olle

kan ju säga att jag läser iaf, jobbigt att skriva kommentarer när man e trött ;) men kommer när man orkar! :D

2010-10-13 @ 18:06:01
URL: http://ziljon.wordpress.com/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0