Glad tjej is glad!

På onsdagar har jag bara en lektion på femtio minuter, känns lite onödigt men vad gör man. Idag fick jag ett paket i brevlådan som senare ska slås in, även om jag inte är 100% nöjd så hoppas jag det duger ändå. Jag är på väldigt bra humör och känner mig glad.

På fredag åker jag till min pojkvän, på fredagkväll blir det en mysig halloweenfest (Min första faktiskt...). Det ser jag fram emot! Men jag ser mest fram emot att träffa Marcus (♥) igen, saknat honom i nästan två veckor nu! Taggar ett underbart höstlov nu, jag är bara 50 timmar, 4½ lektioner och en tågresa ifrån nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Pfft, vart är jag i inlägget då? du ser ju egentligen mest fram emot att träffa mig. i fantasin!

2010-10-27 @ 14:53:59
URL: http://cjurstedt.blogspot.com/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0