En veckas lidande.

Har jag framför mig nu. Jag har fyra prov den här veckan. Etologi, typografi, mediakommunikation och matematik. Sen har jag ett tal att redovisa, antagligen mycket psykologi och historia att läsa, och även någon slags engelskauppgift. Minst. Alltså detta på fem dagar. Jag kommer antagligen vara sur och tråkig, men jag hoppas ni står ut med mig ändå. När allt är klart och jag har kämpat mig igenom det här så får jag en belöning i alla fall - Åker till Södertälje över lovet och är med världens bästa kille.

I miss you. I can't wait to kiss you.


Kommentarer
Postat av: olle

plugga lite MK någon dag? =)

2010-10-24 @ 17:27:12
URL: http://ziljon.wordpress.com/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0