Alldeles snart lunch.

Har haft Text i snart två och en halv timme, sitter och redigerar min krönika och tjattrar en hel del. Om en kvart har vi lunch, konstigt att jag inte är särskilt hungrig fast jag inte åt någon frukost.


Igårkväll somnade jag och Marcus även väldigt sent, vi såg på Harry potter: Goblet of fire. När jag ser dem här filmerna nu, inser jag hur bra jag tycker dem är! Allt är så mysigt, miljön, karaktärerna, namnen, känslorna, magin, varelserna. Åhhh, jag gillar i alla fall. Har dock inte läst böckerna, har hört att dem inte blir lika bra då, men smaken är som baken.

Critical acclaim
på repeat. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Säger som ALLA, böckerna är för bra för att finnas! :D

Jag grinade i den sista bara för att de var den sista xD Har ju läst dom i över 10 år lixom hahaah! Grinade när trailern på sista filmen kom oxå haha... HP-nörd <3

2010-10-08 @ 18:46:08
URL: http://awabloggen.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0