Vintern är här.

Mina fötter har blivit vita av kylan. Mina händer är också väldigt bleka, men framförallt iskalla. Det är snö ute, det är kallt, det är blött. Luften är kall, jag har inga varma kläder, jag hatar vintern, jag hatar snön. Helt ärligt, jag gillar inte vintern alls längre. Det är så kallt att jag blir arg och irriterad. Det kanske vore mindre illa om jag haft några varma kläder, men jag har inte det, inga pengar heller så jag kommer få gå runt och vara arg i 4-5 månader nu. Det också, vintern är så förbannat lång också! Jag hatar vintern. Ser inte ens fram emot julafton, har haft något emot julafton sedan två år tillbaka kanske. Jag fyller år också, kommer väl se fram emot det mer sen, men just nu bryr jag mig inte ens om den. Åh, jag vill inte ha vinter. Det har varit snö i två dagar högst, jag har varit ute en gång, och jag är redan jättearg och /"#()%¤=)=¤)&¤#. Ni som gillar vintern - Fine, ni är galna, men då har ni nog varma kläder också.

I rest my case. Färdig-klagat.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Åh, uppdaterade mitt senaste inlägg nu. Svarade på båda frågorna tror jag :3 Eller vad man ska säga. Jag ska i alla fall på Uppcon! Inte bestämt mig om jag vill jobba eller bara leka runt haha :> Och det i Uppsala var sisådär. Alla var så små - that made it suck :c <3

2010-11-10 @ 21:08:51
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0