Taylor Momsen

Taylor Momsen (Gossip girl) har blivit en större inspirationskälla för mig, hon är både söt och snygg, har oftast väldigt snygg stil och det galna - Hon är bara 17 år. Men till något som gör mig... smärre besviken. Smink och löshår kan göra mycket, både positivt och negativt.

I de här "stilarna", sminket och håret tycker jag hon är jättefin! Inte bara när hon ser ut såhär förstås, hon är oftast jättesöt, men. Någon borde verkligen berätta för henne att det finns en gräns när det gäller smink...

...Det där ser inte bra ut. Den där "panda"-sminkningen som många väljer att kalla den för. Ibland kan det se helt okej-bra ut, men hon om någon behöver inte det där sminket för att se "vacker" ut, jag undrar om hon väljer sminkningen själv? Det får henne även att se väldigt "trashy" ut.

En stor anledning till att jag skriver om det här är för att jag vet så många tjejer som gömmer sig bakom för mycket smink, som faktiskt ser sjukt mycket bättre utan, eller åtminstone mindre. Hoppas Taylor och fler tjejer inser att det (oftast) inte ser bättre ut med för mycket smink.

Okej, I rest my case.



Kommentarer
Postat av: alexandra

Ska jag vara ärlig ÄLSKAR jag henne när hon har det galna sminket! Tycker hon är ganska..tråkig.. annars. Söt men ser knappt att det är samma brud på de "neutralare" bilderna, eftersom inget utmärker henne.

Hon passar det överdrivna sotade, och där är hon faktiskt inspiration för mig, haha. Vill också kunna sota sönder sådär, och fortfarande se fräsch och awesome ut!

(fast det första sminket var görfult, hihi!)

2010-11-24 @ 22:53:42
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0