Skoljobb i massor.

Får väl mest skylla mig själv eftersom att jag skjuter upp saker hela tiden, men ja. Let's see, de kommande veckorna kommer bestå av:

Engelska B - Argumenterande text, läsa ut engelsk bok + bokanalys, glosor.
Svenska B - Redovisa tal, prov om antiken, poesi m.m, skriva någon slags rapport
Historia A - Prov om medeltiden
Mediakommunikation - Prov om Press, TV, och radio, skriva rapport om "Reklamfabriken", prov om reklam(?)
Psykologi A - Prov
Etologi A - Prov, rapport om valfritt djur
Text A - Göra en intervju, skriva ett reportage
Matte A - Plugga geometri, prov i geometri.
Grafisk kommunikation - Grafisk profil

Bara att sätta igång. Blir till att plugga till diverse prov idag, skriva klart min argumenterande text, fixa glosorna, börja på rapporten om reklamfabriken... Okej, vi får se vart jag hamnar helt enkelt.

+ Att det kommer ju mer och mer nya skoljobb varje vecka. Jag längtar tills skolan är över, åtminstone tvåan, det sägs ju vara det värsta året.

Kommentarer
Postat av: MiLLA

sv: Håller med!

2010-11-10 @ 19:12:34
URL: http://millaaaleksandra.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0