Ett halvår ♥

En bild jag gjorde för länge sedan när jag saknade Marcus, höhö!

Igår, den femte november, firade jag och min underbara pojkvän hela sex månader tillsammans. Alltså, ett helt halvår! Tiden går fort när man har roligt.

Han fyllde även 21 år, så vi åkte till Marcus vän Linda och spenderade kvällen, natten och morgonen, samt nästan hela dagen där. Det var sjukt trevligt! Tack till dig, Linda, för en massa saker och trevligt sällskap.

Jag ska åka hem imorgon, ska åka bil hem med Bea (Tack så sjukt mycket!) och kommer då hem rätt tidigt. Har mycket att ta igen, inte sådär megapeppad skolan, men det ska bli trevligt att träffa mamma och pappa igen, saknat dem lite faktiskt. Men jag har haft the time of my life den här veckan i alla fall och jag är glad. Lycklig.

Uppdaterar mer när jag kommer hem, ber om ursäkt för riktigt dålig uppdatering men jag har ett liv utanför bloggen. Skriver nog mer om mitt lov när jag kommer hem.


Ska precis vecka Marcus som tog en powernap så att vi ska orka vara vaken ett tag till och ta vara på vår sista tid (dramat...) tillsammans. Ska bli jättemysigt, vi ska se på skräckfilm!

L
ivet
Leker. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ååh men tack! :')

ni är sjukligt söta tillsammans!

2010-11-07 @ 18:56:20
URL: http://amandaaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! ^^

2010-11-08 @ 09:23:37

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0