Pluggar i skolan.

Hej!


Idag börjar jag alltså 11:25 och slutar 12:25. Ändå kom jag hit halv nio imorse och ska inte härifrån förrän klockan 14:00 tidigast. Vem är en duktig flicka? Håller på med den grafiska profilen just nu, ska snart börja på vårt engelska arbete om svensk kultur som ska redovisas nästa vecka. Ska försöka göra ett bra arbete, tror inte jag ligger på MVG som det ser ut nu.

Jag är väldigt ivrig och lite nervös inför morgondagen. "Det pirrar i magen och jag kan inte sluta le" - Citerar min krönika om mitt distansförhållande, precis så jag känner nu. Har lite att förbereda idag och så. I can't wait!!!

Vi hörs igen lite senare.



Kommentarer
Postat av: Izza

galet duktig är du Isa,önskar att jag var lika duktig i skolan som du jue : ((

2010-12-08 @ 11:05:38
Postat av: Olle

SV: Det är det, minst sagt!! :D Dock hade de varit ännu roligare om några mysiga polare var med här, blir lätt lång tråkigt med föräldrarna ^^.

2010-12-10 @ 14:21:48
URL: http://ziljon.wordpress.com/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0