I skolan!

Sitter och har Text i skolan, eller ja, lektionen är strax slut. Vi släppte skoltidningen Zappa igår, vårt första nummer, och började redan idag på nästa nummer. Hoppas nästa tidning går bättre och snabbare, det tog riktigt lång tid att göra klart den första tidningen, inte stolt över det! Plus att jag bara skrev en enda krönika till den. Den här tidningen blir bättre dock, har redan tre saker att göra. En spelrecension, konsertkrönika och ett reportage om frisöryrket och min kusin som äger salong. Jag är sjukt taggad!

Bara för att det inte ska bli så tomt så får ni botoxbilden på mig!


Är på riktigt bra humör idag, trots att jag hade jätteont i magen imorse. Men nu är det bra. Jag är glad och känner mig taggad på allt! Gå i skolan, träna, träffa kompisar (Fredag, Ida!) och framförallt - Återförening med Marcus wubby.

Ha en riktigt bra dag, kära läsare! I know I will.


Kommentarer
Postat av: Ida

Friday baby!

2010-12-02 @ 13:27:27
URL: http://idawa.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0