En trevlig avskedskväll(?)!

Ikväll kom Olof, Gustav, Christoffer, Bea och Emma hit. Lina var här sedan igår och vi hade lite filmmys. Vi åt inte så mycket onyttigt, men självklart har Gustav med sig ostbågar, då kan jag inte bara låta bli att äta liksom, det är för gott helt enkelt. Det var en trevlig kväll, vi såg på The uninvited och Case 39, två filmer jag redan sett men jag har inget emot att se samma film flera gånger om jag gillar den.

Tycker faktiskt om att kolla på en film jag redan sett med folk som inte sett den, det är sjukt kul att se deras spekulationer och veta vad dem tror ska hända. Helt klart värd kväll, skulle ju ha blivit av igår men alla var insnöade då. Synd att inte Alex kunde vara med bara, tur att vi hann träffas lite innan jag åker i alla fall.










Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0