Hör upp, mina få men fina bloggläsare


Hej kära bloggläsare (Ni som alltid besöker min blogg fast jag aldrig uppdaterar ♥), jag har funderat på om jag ska fortsätta lägga bloggen åt sidan hela tiden eller om jag ska ta tag i den, göra om den så den blir fin och jag har till och med funderat på om jag ska göra en ny blogg. För jag gillar inte mitt bloggnamn, isaslife, Isas liv, det låter så lame. Okej att det är precis vad bloggen handlar om, men det låter så tråkigt. Har ett annat fint bloggnamn som jag vill använda, men jag vet inte om det är värt det?

(En bild från igår så att inlägget inte bara blir text.)

Om ni läser det här
så får ni jättegärna komma med förslag på vad jag ska skriva i bloggen, vad ni är intresserade av att läsa och om det är någonting som fattas.

Och följer ni med mig om jag byter blogg (Ännu en gång...) till en ny?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Byt blogg om du vill det, jag följer med :)

2011-10-02 @ 15:45:20
Postat av: Vero

Jag hänger alltid med.. Älskar din blogg:)

2011-10-02 @ 15:53:57
URL: http://deadmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

För det första; vill så krypa in i det lilla hålet i ditt hår vid hårnålen, ser så mysigt ut O:

för det andra; Do what ever you want, eller...nej uppdatera mera men jag kommer läsa den vare sig den heter "isaslife" eller "ilovelina": ))))

2011-10-02 @ 19:34:50
Postat av: alexandra

Jag tycker du ska uppdatera som förr typ! Lite smått och gott, sånt är roligast.:D

2011-10-03 @ 19:02:44
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blogga meeeer ;'D<3

2011-10-03 @ 20:21:31
Postat av: Josefine

jättefin blogg :)

2011-10-07 @ 13:24:04
URL: http://fins.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0