I know it's hurting you, but it's killing me.

God kväll!

Jag vaknade typ tio gånger mellan klockan 04:30 och 11:00. Vet inte varför, men det har börjat hända att jag vaknar utan väckarklocka, vilket är helknasigt. Jag har drömt helt sjukt mycket inatt, har alla bilder och dylikt kvar i huvudet men jag håller det för mig själv, haha. Idag har jag tränat två gånger, en gång innan frukost och en efter. Det känns riktigt skönt, jag känner mig riktigt produktiv idag. Har även spelat TV-spel, ätit thaimat och pratat med min pojkvän.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, tror jag ska spela Zelda. Men nu ska jag nog städa rummet och byta lakan i sängen och sånt där duktigt, innan jag duschar för annars är jag väl lika smutsig efter städningen.



Tankar: Det finns några saker från inatt, mina drömmar, som jag inte kan få ut ur mitt huvud, vilket är jobbigt. Det var nämligen några mindre roliga händelser jag upplevde ett tag, och när jag vaknade kunde jag inte skilja på om det hänt på riktigt eller om det faktiskt bara var en dröm, vilket det var.

Vet inte om det är bra eller dåligt dock.



Kommentarer
Postat av: Anonym

A link to the past <3

2011-04-07 @ 17:27:37

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0