Dagens citat

Här kommer lite citat ifrån olika tidpunkter. Sånt här förgyller dagen!

Jag och Ida pratar om de mystiska skynkena som hänger på väggarna lite överallt i skolan. Sen kommer vi fram till att det nog finns lönngångar bakom dem, men hittade inte själva dörrarna.
Isa: Det är nog bara de omänskliga som kan öppna dem...
Ida: Ja, lärarna!

I matsalen.
Ida: Glassen var värsta grön!
Alla kollar på henne.
Ida: Jag menar, mjölken var värsta kall...

Min mamma och jag pratar om för och nackdelar med internet, och mamma slänger ut sig något som lät högst olämpligt och misstolkande.
Mamma: Inte skulle du ha nå kompisar om det inte vore för internet...

Idag i skolan, Ida, jag och Alex satt och pratade.
Isa: Åh, är det nån här som sett Hot fuzz? *Ler*
Ida: Du?! *Ler ännu mer*


Kommentarer
Postat av: Anton

hahaha ida är min idol...

2011-03-17 @ 07:09:58
URL: http://antonwestin.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha ♥

2011-03-17 @ 08:16:26
URL: http://idawa.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0