Oj oj, genom tiderna!

 

(Nej, jag orkar inte fixa strecket mellan 2010-2011!)

 

Idag fyller jag 17 år.

Jag har haft en jättebra dag hittills i alla fall, även om jag upptäckte igår att jag håller på få urinvägsinfektion, det är verkligen något av det värsta som finns. Det verkar inte bli så mycket värre dock, tranbärsjuice gör tricket, även om det är äckligt.

Tack till Marcus för allt du gjort för mig idag! ♥ Min dag kunde inte ha blivit bättre! Han är och köper mat nu, sen blir det mys och sånt. Bloggar mer imorgon, tack för alla sms/samtal/logginlägg, uppskattar det verkligen!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja. Ja jag vill ha tårta >:c

2011-01-05 @ 19:36:25

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0