Att ta sig i kragen och kämpa hårt

Tänkte blogga på riktigt för första gången på några dagar. Jag mår lite bättre idag, men är osäker på om jag tänker åka till skolan imorgon. Vi får se. Jag måste ju i alla fall åka in till stan och göra några ärenden innan jag åker bort över helgen, till Västerås. Jag vet, när jag varit sjuk hela veckan? Well - Resan är betald och ligger jag hemma en hel helg till kommer jag bli galen och deppa ihop, så det är bättre om jag får komma bort lite.


Två bilder från i måndags eller vad det är för att göra inlägget till något annat än bara en massa text.

Jag har nu bestämt mig för att jobba hårt och verkligen anstränga mig i skolan de två sista veckorna. Har flera saker att ta tag i och nu ska jag ta mig i kragen de sista 8 dagarna jag ska gå i skolan innan jag åker hem till Marcus som jag för övrigt har varit ifrån i cirka 25 dagar då, så ni kanske förstår att jag är otålig. Så, som sagt (dock mest för att fördriva tiden) kommer jobba hårt som f*n nu.

Så på torsdag om två veckor åker jag till Södertälje och stannar hela lovet,
vilket kommer bli helt underbart och jag längtar som aldrig förr.

Ps. Tack för att ni bryr er och undrar hur jag mår och så, det får mig att känna mig uppskattad. Och tack för sms:et du precis skickade också, Alex, made my evening, jag har så underbara vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: ida

Miss you at school, hoppas du kommer imorgon.

pöss ♥

2011-02-17 @ 21:06:59
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: alexandra

<33 skönt att du mår bättre.

2011-02-17 @ 22:05:18
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Gustav

Ingen frågar mig :'( buhuuu....

2011-02-17 @ 22:20:27
Postat av: M

Haha jag läste "Stannar hela livet"

2011-02-18 @ 01:09:33
Postat av: Isa

M: Önsketänkande? <3

2011-02-18 @ 01:52:18
URL: http://isaslife.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0