Min stora lista.


Saker jag hoppas kunna åstadkomma:

Innan jorden går under december 2012

Skämt åsido, saker jag hoppas kunna åstadkomma under de kommande två åren.
(Vissa saker betyder mer än andra.)


♦ Sluta jämföra mig själv med andra.

♦ Må bra och lära mig älska mig själv. (Åtminstone tycka om och trivas med mig själv)

♦ Färga håret (Har typ tre olika slags färgningar jag vill hinna göra.)

♦ Pierca naveln, öronen (Flera hål) och eventuellt tungan.

♦ Ha för mycket kläder, smycken, smink och skor. (Äkta tjej.)

♦ Experimentera med kläder och smink, hitta min egen stil.

♦ Väga runt 50kg igen.

♦ Köpa en bikini och våga visa mig i den.

♦ För en period: Träna regelbundet, crosstrainer såklart men även promenera, jogga och liknande, plus övningar.

♦ Senare: Gymma regelbundet, varje vecka, flera gånger i veckan. (Bli starkare, så att jag åtminstonde kan lyfta en två liters läsk med en hand.)

♦ Lära mig äta ordentligt, regelbundet och inte hoppa över måltider.

♦ Köpa ett Xbox 360 och en TV. Och en ny säng.

♦ Fira min 18-årsdag med mina nära och kära.

♦ Klara av skolan, ta studenten och få ett slutbetyg.

♦ Flytta hemifrån, inreda min egen lägenhet.

♦ Skaffa ett tillfälligt jobb, fundera ut vad jag vill göra i livet.

♦ Åka utomlands, till ett varmt paradis, samt ta reda på hur jag skulle se ut om jag inte vore så blek.

♦ Fira två år (Och mer) med min pojkvän.

♦ Se Avenged Sevenfold live igen.

♦ Inte vara så beroende av vad andra tycker om mig.

♦ Sluta ta för mycket saker personligt.

♦ Lära mig hur man använder en systemkamera.

♦ Lära mig laga mat, åtminstonde lite grundläggande maträtter och kunskaper.

♦ Göra mina föräldrar riktigt stolta.

♦ Bevisa för mig själv att jag kan.

♦ Inse att man inte blir vackrare ju smalare man är.

♦ Våga göra saker jag inte vågat förut.

♦ Uppleva en viss känsla, ett visst ögonblick. (Vill inte skriva ut vilket här.)

 

҂𣡲𶴧

Kommentarer
Postat av: Alexandra

En finfin lista!<3

2011-02-13 @ 19:50:31
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0