My tongue dances behind my lips for you ♥

Love letter...

And then my soul saw you and it kind of went "Oh, there you are. I've been looking for you."


Jag saknar dig så himla mycket! Så mycket att jag fick för mig att sätta ihop lite bilder ifrån mysiga stunder.
Jag är tillsammans med världens finaste, underbaraste kille och jag är så himla lyckligt lottad. Det spelar ingen roll vad någon annan tycker, det är du och jag. Finns ingen som känner mig som du, ingen som förstår mig som du and you know just what to say ♥ Du vet hur mycket jag tycker om dig och jag behöver nog inte säga mer än så!


Om 10 dagar får jag, efter 26 dagar, träffa dig igen. Äntligen kan jag börja leva igen!
Vill aldrig mer vara ifrån dig såhär länge!




Kommentarer
Postat av: ida

aaaw, söta ni är!

2011-02-21 @ 20:11:57
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: M

So cute :D

2011-02-22 @ 16:36:03

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0