I had a dream and it was beautiful


Jag vet inte varför, men jag har haft väldigt känslosamma och personliga drömmar de senaste dagarna. Kanske inte inatt då jag drömde att jag åt Skogaholms limpa och var jättesugen på det när jag vaknade (Pappa köpte det när jag kom hem och sa att jag var jättesugen på det, sjukt snällt.), men utöver inatt.

Det känns som om jag har fått träffa någon som jag i verkligheten aldrig kommer att få träffa, det var en vacker stund. Det är nog en av de få drömmar jag väljer att verkligen komma ihåg så länge det går, därför skrev jag ner drömmen precis.

Ingenting jag skriver ut här men mamma och Marcus vet i alla fall vad jag drömde, kanske inte lät lika "stort" när jag berättade det för er men jag blev rörd.

Bättre sent än aldrig.
Vila i frid, Jimmy!
9 Februari , 1981 – 28 December, 2009.






Det som jag själv finner lite småläskigt är att han skulle ha fyllt 30 år på onsdag, det hade jag ingen aning om, och jag drömde om honom iförrgår. Det betyder väl ingenting, men jag tyckte det var lite udda.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0