Utmanad...

Åtta saker om mig.

Blev utmanad av Ida, ska tydligen skriva åtta saker om mig själv, även om det här är något jag gjort förut, men ja, en utmaning är en utmaning, tänker dock inte utmana nån när jag är klar.

 

Jag är inte en flitig elev i skolan. Jag vill vara det, men that's just not my cup of tea. Tror jag har nån störning, har svårt att lära in saker. I alla fall i skolan, haha, det kanske bara beror på ointresse, men ändå.

Jag älskar att kramas. Det måste ju vara något av det mysigaste som finns.

Jag är rädd för min TV. Alltid när jag ska sova så hänger jag för en handduk, en filt eller min morgonrock för jag är rädd för att något/någon ska komma ut därifrån.

Jag önskar jag var miljonär. Lycka kan köpas för pengar. I alla fall min lycka, jag har ju redan det viktigaste; Familj, vänner, pojkvän, tak över huvudet och är helt frisk. Det enda som saknas är en förmögenhet.

Jag vill vara längre. Jag är redan 165cm lång, men jag skulle gärna bli 170cm.

Jag är väldigt utseendefixerad. Can't help it, men det kommer alltid vara viktigt för mig hur man ser ut. I alla fall hur jag ser ut, mest åtminstone.

Jag har allt för många ärr på kroppen. Jag ska försöka räkna, åtminstone de mest synliga. Okej, jag hittade 24st som är väldigt synliga, men då räknade jag inte med typ... 20 andra som inte syns lika mycket, men fortfarande syns liksom.

Jag planerar att plastikoperera mig i framtiden. Japp, det trodde ni inte, va?


Kommentarer
Postat av: alexandra

Äsch, vi älskar dig ändå!:*

2011-04-07 @ 18:18:03
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0