Fräsch tjej!

Såhär glad och taggad känner jag mig idag. Haha, känner mig så jäkla sliten! Ändå har jag inte gjort något som tar på krafterna speciellt mycket heller, har väl bara sovit för länge inatt antar jag, och drömt helt sjuka grejer. Tror jag blir hemma ikväll, har ett flertal skoljobb att göra så jag tar nog tu med det idag, nice lördagssyssla.




Helt ärligt så är jag faktiskt glad. Dagarna bara flyger förbi och snart kan jag äntligen känna mig hel igen! När något, eller någon har saknats så pass länge (Fyra veckor imorgon, faktiskt) så känns det helt overkligt att jag äntligen ska få träffa honom igen. Jag är glad nu, så gissa hur lycklig jag kommer vara på torsdag.

Trevlig dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Olle

Dukti!!

2011-04-09 @ 18:03:20
URL: http://ziljon.wordpress.com/
Postat av: M

Så himla fin!!!

2011-04-10 @ 17:18:02
Postat av: Alex

ohhhh babyyy

Well you came and you gave without taking

but I sent you away, oh ISAAAA

well you kissed me and stopped me from shaking

And I need you today, oh ISAAAAAAA

2011-04-10 @ 22:41:54
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0