"Ny" design.


Jag har nu, helt själv (och med hjälp av designadinblogg.se) gjort en ny design, men jag har ju ingen kunskap alls när det gäller kodmallar, html-koder och stilmallar, så allt är helt osymmetriskt om man kollar i arkivet och kategorier. Men jag orkar inte ens försöka göra någonting åt det nu. Om det är någon som vet hur man gör (alltså fixar med kodmallarna - framsida, arkivsida, kategorisida, inläggsida) så är jag öppen för förslag.

Älskar att alla äldre inlägg inte passar in i den nya designen också... Men det ser väl helt okej ut om man bara kollar på framsidan i alla fall? Haha! Oh well, hope you like it. Väldigt stor ändring, måste ni väl medge. Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt snyggt blev det Isa! :D



Synd att jag inte lyckades hjälpa dig med kodmallarna och det bara.. Förstår inte vad som var fel :O

2010-12-23 @ 16:57:33
URL: http://idawa.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0