Stroke the furry wall

 

Ibland undrar jag om det är någonting fel på mig. Jag har saker att göra, så jag kan inte skylla på att jag har tråkigt. Men jag gör ingenting, jag har suttit vid datorn hela dagen. Hela dagen. Jag hade bara en lektion idag, så jag mailade min lärare och frågade om jag kunde jobba hemma, det fick jag. Det har inte blivit av. Jag har försökt skriva, men det gick inte bra.

Jag borde städa, tvätta, packa, skriva, träna, duscha, äta, umgås, plugga, göra saker, jag har en massa saker att göra! Jag blir på något sätt paralyserad när jag sitter på mitt rum, ensam. Jag känner ingen motivation till att göra någonting, känner mig helt, fullständigt otaggad på allt. Inte för att jag mår dåligt, det känns bara väldigt tråkigt just nu.

Nej, vet ni vad. Jag tänker lyssna på arg musik och bli på dåligt humör, det är då jag är mest effektiv. Blir ändå på bra humör så fort jag hör Marcus röst ♥ Det här kanske låter som ett riktigt whineinlägg, men jag har slutat med sånt. Det här är mer ett... SKÄRP-DIG-ISA-inlägg! Jag har ett liv!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där "Paralyze-känslan" du får har också ett annat namn, lathet! :D

2011-01-26 @ 22:01:12
Postat av: Isa

Jag vet vart du bor! :@

2011-01-27 @ 00:07:50
URL: http://isaslife.blogg.se/
Postat av: redpaperswan

it's called "life".

2011-01-27 @ 00:42:06

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0