Slutade andas för en sekund


Först och främst började jag och Marcus spåna lite på idén att åka till Tyskland för att se Avenged SevenfoldRock am Ring Tour, vilket vi insåg kanske inte är omöjligt. Jag fick lite panik när jag insåg att jag inte har ett pass och när allting kommer gå på många tusenlappar, men det är inte omöjligt, det är faktiskt fem månader kvar.

Sedan, när jag satt här och fortfarande var väldigt överväldigad än så fick jag för mig att kolla hur setlisten ser ut just nu (Nightmare after Christmas-tour).

Det var då jag slutade andas för en liten sekund.

Danger Line, Fiction OCH... A LITTLE PIECE OF HEAVEN! Nästan helt perfekt setlist, förutom att de inte spelar Almost Easy och det var ju ganska lame, tur att jag hört den en gång i alla fall, men... Två låtar jag inte trodde jag skulle få höra live, och A little piece of heaven som jag var HELT säker på att jag inte skulle få uppleva live, jag skrev det ju till och med på bloggen idag, hur sjukt är inte det?!

Just därför är jag nu helt inställd på att åka och se dem igen. Jag hoppas verkligen det blir av!


Kommentarer
Postat av: idapida

Avanes Seveno!

2011-01-27 @ 21:53:03
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: Eimi

Ett pass går på ca 200:- iaf ;]

2011-02-01 @ 10:57:42
URL: http://eimsne.blogspot.com/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0