Red nails

Något jag tycker är sjukt snyggt är röda naglar. Helst lite längre naglar, men inte röda lösnaglar om det verkligen är obvious att det är fake. Hellre lite naturligt längre naglar, tycker det är otroligt snyggt! Synd att jag precis klippte av mina naglar, fick lust att måla naglarna röda... Men jag väntar hellre, gillar inte mina naglar när dem är korta. Gillar dem inte så mycket överhuvudtaget, med tanke på att dem har så konstig form, men hellre mina naturliga än lösnaglar, det är bara fint på andra, oftast i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Malta

tycker man ska passa sig lite för röda naglar. visst, riktigt snyggt, men tycker att det lätt kan få händerna att se mycket mycket äldre ut. och det är ju inte snyggt.

2011-01-16 @ 18:10:34
URL: http://makeitmalta.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0